Kevätlaulut kajahtivat Suvantolassa

27.5.2017

Paakkolan perinteiset kevätlaulut -tilaisuus pidettiin Kylätalo Suvantolassa 27.5.2017, klo 18:00. Koleasta ja sateisesta säästä huolimatta, kylätalolle kokoontui iloinen joukko laulamaan kevätlauluja.

Lauantaina 27.5 pidettiin Kylätalo Suvantolassa ensinmäiset Paakkolan perinteiset kevätlaulut -tilaisuus. Väkeä tuli eripuolilta Paakkolaa, Tervolaa ja lähipitäjiä. Tilaisuudessa laulettiin lähes 30 kevätlaulua, yli 30 hengen voimalla. Kuultiinpa tilaisuudessa myös pari yksinlauluesitystä. Säestäjänä toimi Susanna Ylimaunu (Tervolan kirkolta), jolle esitämme tässä samalla kiitoksemme.

Tilaisuudessa oli iloinen, kotoisa ja avoin tunnelma. Tinnelmaa paransivat keittiöväen toteuttamat tarjoilut sekä tavara-arpajaiset.

Laulujen jälkeen pienempi joukko suuntasi Virkistysniemeen paisatamaan makkaraa ja nauttimaan sosiaalisesta kanssakäymisestä.

Saadun palautteen ja esitettyjen toiveiden mukaisesti, vastaavanlaisia tilaisuuksia tullaan järjestämään vastakin ja useammin, tosin erilaisin teemoin.

Kiitos kaikille mukana olleille!