Johtokunta kokoontui 4. kuukausikokoukseensa

18.4.2017 klo 22:00

Johtokunta piti 4. kuukausikokouksensa. Kokouksessa käsiteltiin runsaasti erilaisia asioita, joista tässä kerrotaan keskeisimmät.

Kylätaloon saneeraushanke

Taloon on teetetty laajat kosteus- ja hometutkimukset. Talosta otettiin 11 kpl erilaisia näytteitä, jotka tutkitaan ja analysoidaan laboratoriossa. Tutkimustulosten valmistuttua Inspecta Oy laatii loppuraportin, josta käynee ilmi talon saneeraukseen liittyvät seikat, koskien eristeitä, betonirakenteita sekä katto- ja runkorakenteita.

Paakkolan Pilkit 2017

Johtokunta käsitteli pilkkien tuloslaskelman, joka osoitti, että tapahtuma onnistui suunnitelmien mukaisesti myös taloudellisesta näkökulmasta. - Voidaan todeta, että kaikki meni paremmin kuin nyvin.

Maaseudulta Käsin -messut 2017

Kyläyhdistys aloittaa jo nyt ensi syksynä olevien messujen tiimoilta omien suunnitelmiensa laadinnan sekä kokonaiskonseltin kehittämistoimet. Paakkola näkyy messuilla aikaisempaa ehommin.

Paakkolan kyläyhdistyksen johtokunta hyväksyi kokouksessaan mm. seuraavat hankinta-asiat:

1. Salin pöytäkalusteet uusitaan ja korjataan

2. Keittiön kylmälaitteet uusitaan ja hankitaan uusia laitteita

3. Kylän ns. eteläisen hiihtolatureitistön siltojen korjaamiseksi/rakentamiseksi hankitaan tarvikkeet

Tulevat tapahtumat

- Kyläpäivä ja kevätkokous 22.4.2017, klo 11:00 aloitus ruokailulla, klo 12-14 Yhtä köyttä -hankkeen johdolla kylän kehittämisasioita ja klo 14:40 kevätkökous

- Virtaa jokivarsille -hankkeen koulutuspäivä Suvantolassa 2.5.2017, klo 17

- Perinteiset kevätlaulut -ilta, lauantaina 27.5.2017, klo 18:00